RANCANGAN
PENGAJARAN HARIAN MINGGU 9
Tarikh/Hari: 23 Februari 2015 / Isnin
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2K
|
Tempoh:
|
12:50
- 14:00
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.3 Memahami dan menggunakan konsep kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
(i)
Menyatakan suatu nombor yang didarab dua kali
dengan nombor yang sama sebagai kuasa tiga nombor tersebut dan begitu juga
sebaliknya.
(ii)
Menentukan kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
(iii)
Menganggar kuasa tiga suatu nombor.
(iv)
Menentukan kuasa tiga suatu nombor menggunakan
kalkulator.
(v)
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga nombor.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan, Bertoleransi
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang di ajar dan member respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2D
|
Tempoh:
|
14:00
- 15:10
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.3 Memahami dan menggunakan konsep kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan suatu nombor yang didarab dua kali
dengan nombor yang sama sebagai kuasa tiga nombor tersebut dan begitu juga
sebaliknya.
ii.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iii.
Menganggar kuasa tiga suatu nombor.
iv.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor menggunakan
kalkulator.
v.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga nombor.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan, Bertoleransi
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang di ajar dan member respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2F
|
Tempoh:
|
17:10
- 18:20
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.3 Memahami dan menggunakan konsep kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan suatu nombor yang didarab dua kali
dengan nombor yang sama sebagai kuasa tiga nombor tersebut dan begitu juga
sebaliknya.
ii.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iii.
Menganggar kuasa tiga suatu nombor.
iv.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor menggunakan
kalkulator.
v.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga nombor.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan, Bertoleransi
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang di ajar dan member respon yang positif.
|
Tarikh/hari: 24 Februari 2015 / Selasa
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2F
|
Tempoh:
|
12:50
- 14:00
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.3 Memahami dan menggunakan konsep kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan suatu nombor yang didarab dua kali
dengan nombor yang sama sebagai kuasa tiga nombor tersebut dan begitu juga
sebaliknya.
ii.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iii.
Menganggar kuasa tiga suatu nombor.
iv.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor menggunakan
kalkulator.
v.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga nombor.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan, Bertoleransi
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang di ajar dan member respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
3M
|
Tempoh:
|
15:25
- 16:35
|
Topik:
|
3 BULATAN II
|
Objektif
Pembelajaran:
|
3.3 Memahami dan menggunakan konsep sisi empat
kitaran.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Mengenal pasti sisi empat kitaran.
ii.
Mengenal pasti sudut pedalaman bertentang sisi
empat kitaran.
iii.
Menentukan hubungan antara sudut pedalaman
bertentang sisi empat kitaran.
iv.
Mengenal pasti sudut peluaran dan sudut
pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
v.
Menentukan hubungan antara sudut peluaran dan
sudut pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
vi.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut
sisi empat kitaran.
vii.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan bulatan.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Hanya
sesetengah pelajar yang menunjukkan respon yang baik terhadap topic yang
diajar.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
3B
|
Tempoh:
|
16:35
- 17:00
|
Topik:
|
3 BULATAN II
|
Objektif
Pembelajaran:
|
3.3 Memahami dan menggunakan konsep sisi empat
kitaran.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Mengenal pasti sisi empat kitaran.
ii.
Mengenal pasti sudut pedalaman bertentang sisi
empat kitaran.
iii.
Menentukan hubungan antara sudut pedalaman
bertentang sisi empat kitaran.
iv.
Mengenal pasti sudut peluaran dan sudut
pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
v.
Menentukan hubungan antara sudut peluaran dan
sudut pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
vi.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut
sisi empat kitaran.
vii.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan bulatan.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan memberi respon yang positif.
Hampir 70% pelajar dapat menjawab soalan yang diberikan dengan tepat.
|
Tarikh/Hari: 25 Februari 2015 / Rabu
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2D
|
Tempoh:
|
12:50
- 14:00
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.3 Memahami dan menggunakan konsep kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan suatu nombor yang didarab dua kali
dengan nombor yang sama sebagai kuasa tiga nombor tersebut dan begitu juga
sebaliknya.
ii.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iii.
Menganggar kuasa tiga suatu nombor.
iv.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor menggunakan
kalkulator.
v.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga nombor.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan, Bertoleransi
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang di ajar dan memberi respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
3B
|
Tempoh:
|
16:35
- 17:45
|
Topik:
|
3 BULATAN II
|
Objektif
Pembelajaran:
|
3.3 Memahami dan menggunakan konsep sisi empat
kitaran.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Mengenal pasti sisi empat kitaran.
ii.
Mengenal pasti sudut pedalaman bertentang sisi
empat kitaran.
iii.
Menentukan hubungan antara sudut pedalaman
bertentang sisi empat kitaran.
iv.
Mengenal pasti sudut peluaran dan sudut
pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
v.
Menentukan hubungan antara sudut peluaran dan
sudut pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
vi.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut
sisi empat kitaran.
vii.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan bulatan.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan memberi respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2K
|
Tempoh:
|
17:45
- 18:20
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.3 Memahami dan menggunakan konsep kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan suatu nombor yang didarab dua kali
dengan nombor yang sama sebagai kuasa tiga nombor tersebut dan begitu juga
sebaliknya.
ii.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iii.
Menganggar kuasa tiga suatu nombor.
iv.
Menentukan kuasa tiga suatu nombor menggunakan
kalkulator.
v.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga nombor.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan, Bertoleransi
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang di ajar dan memberi respon yang positif.
|
Tarikh/Hari: 26 Februari 2015 / Khamis
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2K
|
Tempoh:
|
12:50
- 14:00
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.4 Memahami dan menggunakan konsep punca kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan punca kuasa tiga suatu nombor
sebagai suatu nombor yang didarab dengan nombor yang sama dua kali
menghasilkan nombor tersebut.
ii.
Menentukan punca kuasa tiga suatu integer
tanpa menggunakan kalkulator.
iii.
Menentukan punca kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iv.
Menganggar punca kuasa tiga suatu nombor.
v.
Menentukan punca kuasa tiga suatu nombor
menggunakan kalkulator.
vi.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga dan punca kuasa tiga.
vii.
Melaksanakan pengiraan yang melibatkan
penambahan, penolakan, pendaraban, pembahagian dan operasi bercampur terhadap
kuasa dua, punca kuasa dua, kuasa tiga dan punca kuasa tiga.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar. 30% pelajar dapat menjawab soalan
dengan tepat.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
3M
|
Tempoh:
|
15:25
- 16:00
|
Topik:
|
3 BULATAN II
|
Objektif
Pembelajaran:
|
3.3 Memahami dan menggunakan konsep sisi empat
kitaran.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Mengenal pasti sisi empat kitaran.
ii.
Mengenal pasti sudut pedalaman bertentang sisi
empat kitaran.
iii.
Menentukan hubungan antara sudut pedalaman
bertentang sisi empat kitaran.
iv.
Mengenal pasti sudut peluaran dan sudut pedalaman
bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
v.
Menentukan hubungan antara sudut peluaran dan
sudut pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
vi.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut
sisi empat kitaran.
vii.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan bulatan.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan member kerjasama yang baik.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2F
|
Tempoh:
|
16:35
- 17:00
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.4 Memahami dan menggunakan konsep punca kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan punca kuasa tiga suatu nombor
sebagai suatu nombor yang didarab dengan nombor yang sama dua kali
menghasilkan nombor tersebut.
ii.
Menentukan punca kuasa tiga suatu integer
tanpa menggunakan kalkulator.
iii.
Menentukan punca kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iv.
Menganggar punca kuasa tiga suatu nombor.
v.
Menentukan punca kuasa tiga suatu nombor
menggunakan kalkulator.
vi.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga dan punca kuasa tiga.
vii.
Melaksanakan pengiraan yang melibatkan
penambahan, penolakan, pendaraban, pembahagian dan operasi bercampur terhadap
kuasa dua, punca kuasa dua, kuasa tiga dan punca kuasa tiga.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan memberi respon yang positif.
|
Tarikh/Hari: 27 Februari 2015 / Jumaat
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
2D
|
Tempoh:
|
14:00
- 14:25
|
Topik:
|
2.
KUASA DUA, PUNCA KUASA DUA, KUASA TIGA DAN PUNCA KUASA TIGA
|
Objektif
Pembelajaran:
|
2.4 Memahami dan menggunakan konsep punca kuasa tiga
nombor.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Menyatakan punca kuasa tiga suatu nombor
sebagai suatu nombor yang didarab dengan nombor yang sama dua kali
menghasilkan nombor tersebut.
ii.
Menentukan punca kuasa tiga suatu integer
tanpa menggunakan kalkulator.
iii.
Menentukan punca kuasa tiga suatu nombor tanpa
menggunakan kalkulator.
iv.
Menganggar punca kuasa tiga suatu nombor.
v.
Menentukan punca kuasa tiga suatu nombor
menggunakan kalkulator.
vi.
Mengemuka dan menyelesaikan masalah yang
melibatkan kuasa tiga dan punca kuasa tiga.
vii.
Melaksanakan pengiraan yang melibatkan
penambahan, penolakan, pendaraban, pembahagian dan operasi bercampur terhadap
kuasa dua, punca kuasa dua, kuasa tiga dan punca kuasa tiga.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan memberi respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
3M
|
Tempoh:
|
14:35
- 15:45
|
Topik:
|
3 BULATAN II
|
Objektif
Pembelajaran:
|
3.3 Memahami dan menggunakan konsep sisi empat
kitaran.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Mengenal pasti sisi empat kitaran.
ii.
Mengenal pasti sudut pedalaman bertentang sisi
empat kitaran.
iii.
Menentukan hubungan antara sudut pedalaman
bertentang sisi empat kitaran.
iv.
Mengenal pasti sudut peluaran dan sudut
pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
v.
Menentukan hubungan antara sudut peluaran dan
sudut pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
vi.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut
sisi empat kitaran.
vii.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan bulatan.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan memberi respon yang positif.
|
Subjek:
|
Matematik
|
Kelas:
|
3B
|
Tempoh:
|
17:10
- 16:20
|
Topik:
|
3 BULATAN II
|
Objektif
Pembelajaran:
|
3.3 Memahami dan menggunakan konsep sisi empat
kitaran.
|
Hasil Pembelajaran:
|
Di
akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
i.
Mengenal pasti sisi empat kitaran.
ii.
Mengenal pasti sudut pedalaman bertentang sisi
empat kitaran.
iii.
Menentukan hubungan antara sudut pedalaman
bertentang sisi empat kitaran.
iv.
Mengenal pasti sudut peluaran dan sudut
pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
v.
Menentukan hubungan antara sudut peluaran dan
sudut pedalaman bertentang yang sepadan bagi sisi empat kitaran.
vi.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut
sisi empat kitaran.
vii.
Menyelesaikan masalah yang melibatkan bulatan.
|
Nilai
Murni:
|
Bekerjasama,
Berkeyakinan
|
Alat
Bantuan Mengajar:
|
Buku
Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
|
Aktiviti:
|
i.
Guru
menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
ii.
Guru
meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
iii.
Guru
meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
|
Refleksi:
|
Pelajar
menunjukkan minat dengan topik yang diajar dan memberi respon yang positif.
|
No comments:
Post a Comment