Thursday, November 6, 2014

WEEK 40

RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN MINGGU 40
Tarikh/Hari: 06 Oktober 2014 / Isnin
Subjek:
Matematik
Kelas:
2M
Tempoh:
12:50 - 13:25
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
CUTI HARI RAYA HAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:


Subjek:
Matematik
Kelas:
2B
Tempoh:
14:25 - 15:10
Topik:
CUTI HARI RAYA HAJI
Objektif Pembelajaran: 

Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:


Subjek:
Matematik
Kelas:
3D
Tempoh:
15:25 - 16:00
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
CUTI HARI RAYA HAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:


Subjek:
Matematik
Kelas:
3H
Tempoh:
16:00 - 17:10
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
CUTI HARI RAYA HAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:


Tarikh/hari: 07 Oktober 2014 / Selasa
Subjek:
Matematik
Kelas:
2M
Tempoh:
15:25 - 16:35
Topik:
12. PEPEJAL GEOMETRI II
Objektif Pembelajaran: 
12.1 Memahami ciri geometri bagi prisma, piramid, silinder, kon dan sfera.

Hasil Pembelajaran:
Di akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
        i.            Menyatakan ciri geometri bagi prisma, piramid, silinder, kon dan sfera.
Nilai Murni:
Bekerjasama, Berkeyakinan
Alat Bantuan Mengajar:
Buku Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
Aktiviti:
        i.            Guru menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
      ii.            Guru meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
    iii.            Guru meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
Refleksi:


Subjek:
Matematik
Kelas:
2B
Tempoh:
17:10 - 18:20
Topik:
12. PEPEJAL GEOMETRI II
Objektif Pembelajaran: 
12.1 Memahami ciri geometri bagi prisma, piramid, silinder, kon dan sfera.

Hasil Pembelajaran:
Di akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
        i.            Menyatakan ciri geometri bagi prisma, piramid, silinder, kon dan sfera.
Nilai Murni:
Bekerjasama, Berkeyakinan
Alat Bantuan Mengajar:
Buku Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
Aktiviti:
        i.            Guru menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
      ii.            Guru meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
    iii.            Guru meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
Refleksi:


Tarikh/Hari: 08 Oktober 2014 / Rabu
Subjek:
Matematik
Kelas:
3D
Tempoh:
14:00 - 15:10
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
ULANGKAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:


Subjek:
Matematik
Kelas:
3H
Tempoh:
15:25 - 16:00
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
ULANGKAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:


Tarikh/Hari: 09 Oktober 2014 / Khamis
Subjek:
Matematik
Kelas:
3H
Tempoh:
12:50 - 14:00
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
ULANGKAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:



Subjek:
Matematik
Kelas:
3D
Tempoh:
14:00 - 15:10
Topik:

Objektif Pembelajaran: 
ULANGKAJI
Hasil Pembelajaran:

Nilai Murni:

Alat Bantuan Mengajar:

Aktiviti:

Refleksi:



Subjek:
Matematik
Kelas:
2B
Tempoh:
16:35 - 17:45
Topik:
12. PEPEJAL GEOMETRI II
Objektif Pembelajaran: 
12.2 Memahami konsep bentangan.

Hasil Pembelajaran:
Di akhir pembelajaran, para pelajar dapat:

        i.            Melukis bentangan bagi prisma, piramid, silinder dan kon.
      ii.            Menyatakan jenis pepejal apabila suatu bentangan diberi.
    iii.            Membina model pepejal apabila suatu bentangan diberi.

Nilai Murni:
Bekerjasama, Berkeyakinan
Alat Bantuan Mengajar:
Buku Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
Aktiviti:

        i.            Guru menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
      ii.            Guru meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
    iii.            Guru meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
Refleksi:


Tarikh/Hari: 10 Oktober 2014 / Jumaat
Subjek:
Matematik
Kelas:
2M
Tempoh:
14:35 - 15:45
Topik:
12. PEPEJAL GEOMETRI II
Objektif Pembelajaran: 
12.2 Memahami konsep bentangan.

Hasil Pembelajaran:
Di akhir pembelajaran, para pelajar dapat:
        i.            Melukis bentangan bagi prisma, piramid, silinder dan kon.
      ii.            Menyatakan jenis pepejal apabila suatu bentangan diberi.
    iii.            Membina model pepejal apabila suatu bentangan diberi.

Nilai Murni:
Bekerjasama, Berkeyakinan
Alat Bantuan Mengajar:
Buku Teks, Buku Kerja, Lembaran Kerja
Aktiviti:
        i.            Guru menerangkan beberapa contoh kepada pelajar
      ii.            Guru meminta para pelajar untuk melengkapkan latihan yang diberi.
    iii.            Guru meminta beberapa pelajar untuk berkongsi jawapan.
Refleksi:



No comments:

Post a Comment